sklep online

Jednym z kluczowych elementów dla sklepów internetowych jest sposób dostarczania produktów do klienta. Zazwyczaj kupujący chcą otrzymać swoje zakupy tak szybko, jak tylko to możliwe, więc jako sprzedawca musisz im to zapewnić. Jak to zrobić? Pomyśl o integracji sklepu z firmą kurierską.

Jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym?

Na odpowiednią organizację wysyłki w sklepie internetowym zalicza się kilka elementów. Jednym z nich jest sposób pakowania sprzedawanych produktów. Warto zadbać o estetyczne i odporne na uszkodzenia opakowanie, co przyczyni się do większego zadowolenia klientów. Kolejną rzeczą, o jaką warto zadbać, to kwota, jaką kupujący zapłaci za wysyłkę towaru. Im niższa cena i szybszy czas dostawy, tym lepiej. Odpowiedni kurier dla sklepu internetowego powinien oferować obydwa te elementy. Więcej o organizacji wysyłek dowiesz się na https://strategiebiznesu.pl/category/ecommerce/. Przeczytasz tam przykładowo o tym, dlaczego warto ubezpieczyć paczkę, czy dokładnie sprawdzić ich wymiary.

Integracja z firmą kurierską – czemu to się opłaca?

Jest to świetny sposób na usprawnienie wysyłki paczek. Decydując się na zintegrowanie swojego sklepu z firmą kurierską, zyskujesz nie tylko Ty, ale także Twój klient.

Oszczędność czasu i dobrze dostarczona paczka

Samodzielne wypełnianie listów przewozowych jest czasochłonne. Często można też zrobić w nich literówkę, wskutek której przesyłka dotrze do klienta z opóźnieniem. Dzięki integracji wysyłki dane kupującego są przesyłane ze strony sklepowej wprost do systemu kurierskiego – listy przewozowe generują się same. Twoim zadaniem jest jedynie druk i naklejenie listu na odpowiednie przesyłki. Dzięki temu Ty oraz klient macie pewność, że przesyłka zostanie dostarczona w dobre miejsce. Co więcej, jako sprzedawca możesz bez problemu zdecydować o godzinie odbioru paczek z Twojego sklepu, co pozwala na bardziej wydajne rozplanowanie wszystkich działań związanych z obsługą zamówień.

Szeroki wybór

Wybierając integrację sklepu z kurierem, możesz zdecydować się na więcej niż jednego dostawcę. Po podpisaniu kilku umów z różnymi firmami możesz zapewnić swoim klientom większy wybór. Będą oni mogli w ten sposób dopasować sposób wysyłki pod siebie i swoje potrzeby, a także wybrać swojego ulubionego i zaufanego kuriera.

Tania wysyłka

Kolejną rzeczą, jaką zyskujesz po integracji sklepu z firmą kurierską, jest niższa cena wysyłki. Jeśli zdecydujesz się na integrację usług, masz możliwość negocjacji stawki z firmą kurierską. Wysyłając sporo paczek, da Ci to duże oszczędności. Pozwoli także zapewnić klientom jak najbardziej satysfakcjonujące ceny za dostarczanie zakupów.

Usługi kurierskie dla sklepów internetowych

Firmy kurierskie często posiadają specjalny pakiet usług dla sklepów internetowych. Przykładowo InPost ma w swojej ofercie usługę poleconej paczki e-commerce. Daje ona możliwość wysyłania niewielkich, często niedrogich produktów w niskiej cenie. Dzięki temu klienci nie muszą płacić za wysyłkę zbyt dużych kwot, które czasami mogą przewyższać wartość produktu. Jest to świetne rozwiązanie dla małych sklepów internetowych, które często oferują właśnie taki asortyment.

Leave a Comment