Branża reklamowa szuka coraz to nowych sposobów na dotarcie do klientów. Jednym z najnowszych rozwiązań jest reklama na ekranach LED. Dlaczego warto postawić na reklamy na ekranach?
Reklama na ekranach LED – dla kogo?
Ekran LED wyświetlający reklamę w pełnej gamie kolorystycznej, do tego animowaną reklamę, ma dużo większy potencjał niż tradycyjny billboard. Ludzie przyzwyczajeni do ruchomych obrazków, omijają wzrokowo statyczne reklamy w formie bilbordu czy plakatu. Umieszczony w odpowiednim miejscu telebim, pomoże dotrzeć do coraz to nowych odbiorców naszych treści. Ruchomy i nasycony kolorami obraz skutecznie przyciąga wzrok. Warto zaznaczyć, że reklamy LED zawsze pozostają wyraźne i czytelne – nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Reklama na ekranach LED pozwala dotrzeć do odbiorców w trakcie spaceru, jazdy samochodem, rowerem czy pociągiem. Można powiedzieć, że towarzyszy naszym potencjalnym klientom w codziennym życiu. Mimowolne spoglądanie na ruchome obrazki, sprawia, że przekaz podprogowo dociera do odpowiedniej grupy odbiorców. Kolorowe obrazy zwiększają szansę na zainteresowanie ofertą lub produktem. Reklama LED świetnie sprawdzi się w przypadku firm, którzy poszukują nowych odbiorców.
Zalety reklamy LED
Outdoor reklama zewnętrzna to forma reklamy, z której korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Powodem jest atrakcyjność takiej reklamy. Badania pokazują, że 9 na 10 osób chętnie zauważa reklamy ledowe niż tradycyjne w formie plakatu. Poza tym 87% osób lepiej zapamiętuje reklamy w formie ruchowych obrazków. Poza tym ekran ledowy umieszczony na zewnątrz, pozwala na dopasowanie kampanii do lokalizacji. Reklamując usługi dla dzieci w pobliżu placu zabaw, efektywność reklamy się zwiększa. Tym samym istnieje większe prawdopodobieństwo, że oferta zyska nowych zwolenników. Reklama ledowa jest zawsze aktualna. Nawet jeśli coś zmieni się w ofercie, można reklamę edytować i wprowadzić zmiany w każdej chwili.
Żyjemy w świecie, w którym kolorowe filmy są bardzo popularne i przyciągają wzrok. Nie może więc dziwić fakt, że ekrany LED stają się bardzo popularną formą reklamy.